navigacija

03 December, 2011

Mislite na vreme na postaljanje bašte

Novi Pravilnik o postavljanju bašte počeo je da se primenjuje od 1. januara i, između ostalog, predviđa pojednostavljene procedure za dobijanje dozvola, ali i rigorozniju kontrolu postavljanja ovih objekata.
Manje papirologije
- Sve gradske opštine su početkom decembra prošle godine dobile od grada zbirne saglasnosti koje bašte mogu da budu postavljene. U 95 odsto slučajeva u pitanju su bašte koje na istim lokacijama posluju iz godine u godinu. Jedini uslov koji su morali da ispune je da su platili sve obaveze iz 2010. godine - objašnjava Zoran Kostić, član Gradskog veća.

Uvođenjem pravilnika vlasnicima lokala znatno je olakšan posao, tako da oni sada, ako su radili prethodne godine, nisu obavezni da dostavljaju obimnu dokumentaciju već je to zbirnim saglasnostima grad uradio za njih.
- Vlasnici kafića dođu u opštinu, kažu u kom periodu žele da postave baštu i dostave dokaze da su izmirili obaveze, tj. takse za zauzeće javne površine. Potom im opština za nedelju dana izda rešenje. Po dobitku rešenja oni su u mogućnosti da svoje bašte postave na predviđenim mestima - kaže Kostić.
Grad se trudi da vlasnicima lokala, kafića i restorana olakša postupak dobijanja dozvole za postavljanje bašte ugostiteljskog objekta. Posebno, kao što se vidi, za one vlasnike koji ponovo traže dozvolu, a već imaju dokumentacijuod prethodne godine. Ukoliko bašta nije imala fizičkih promena i ukoliko ne odstupa od tehničke dokumentacije (možete je izraditi u projetnom birou - http://www.cepro.rs/postavljanje-baste.html ) tada se samo plati taksa. Za sve one koji prvi put postavljaju baštu, procedura dobijanja odobrenja je nešto duža te stoga dajemo preporuku da na vreme nabavite sve neophodne papire.

ShareThis